Co jest nie tak z MLM?

Kiepski wizerunek, czy brutalna rzeczywistość?

Wiele osób spotkało się już z tym systemem sprzedażowym. Jedni bezpośrednio, a inni poprzez wspomniane możliwości zarobkowe, bądź niesamowite szanse jakie stwarza dana firma. W pierwszej chwili czujesz, że to może być podejrzane, że z pewnością to nie działa, ale słuchasz dalej bo wydaje się to być jednak proste i realne. Co wtedy zrobisz? Czy zaufasz swojemu instynktowi? Spróbujesz? Czy uważasz, że jest coś złego w MLM?  Skąd się więc biorą te wszystkie negatywne opinie na jego temat?

 

Artykuły analizują cztery główne obszary problemowe z dziedziny MLM. W szczególności:

1.     Nasycenie rynku – nieodłączny problem

2.     (Nie) Piramidalna Struktura – Problemy organizacyjne

3.     Moralność i etyka, a problem chciwości

4.     Relacje międzyludzkie

 

Nie ma złudzeń, co do tego, że po przeczytaniu tych artykułów zagorzali zwolennicy MLM zmienią swoje postrzeganie tego biznesu. W końcu niektórzy zarabiają na tym niezłe pieniądze.

 

Niezależnie od wyboru wszystkim życzę powodzenia!


Artykuły powstały w oparciu o „What’s Wrong With Multi-Level Marketing?” na podstawie udzielonego pozwolenia i w zdecydowanej większości są tłumaczeniem oryginalnej wersji, znajdującej się pod adresem http://www.vandruff.com/mlm.html

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.